Kultur- og samfundsfag

Du er her

Vidensdeling

Her kan vidensdeles om religion i KS - fx synopsis-skabeloner

Filerne indeholder blot forslag fra forskellige skoler og er ikke udtryk for foreningens blåstempling.

Skabelon til KS-synopsis skabelonen er fra Kalundborg Gymnasium  (for spørgsmål, kontakt: lottevestermarken@gmail.com)

Problemformulerings-øvelsespapir øvelsen er fra Kalundborg Gymnasium (for spørgsmål, kontakt: lottevestermarken@gmail.com)

Oversigt over eksamenskrav i KS - oversigten er fra Frederiksborg Gymnasium & HF (for spørgsmål, kontakt: lene.wittrup@fgc4.dk)

Enkeltfaglig eksamen i KS religion - Fra kollega til kollega Religion nr. 1 2019, af Amina Olander Lap