Indmeldelse, Udmeldelse og adresseændringer

Du er her

HER KAN DU MELDE DIG IND I RELIGIONSLÆRERFORENINGEN

Ønsker du at melde dig ind i Religionslærerforeningen for Gymnasiet og HF, så tryk hér: Indmeldelsesformular

Medlemskontingent er 450 kr. årligt (Pensionister, studerende, lærere uden pædagogikum eller fast stilling 225 kr.). Medlemskab inkluderer fire årlige eksemplarer af tidsskriftet Religion og rabat på kurser der udbydes af Religionslærerforeningen.

Religionslærerforeningen for Gymnasiet og HF bliver administreret af Dit Sekretariat, som kan kontakstes herrel@sekr.dk.

Opsigelse af medlemskab

Ønsker du at melde dig ud af Religionslærerforeningen, skal det foregå skriftligt via mail til rel@sekr.dk, hvor du gerne må oplyse årsag til din udmeldelse.

Udmeldelsen skal ske senest en måned før udløb af kontingentåret (dvs. senest 1. december). Udmeldelse berettiger ikke til tilbagebetaling af allerede betalt kontingent.

Adresseændringer

Adresseændringer foretages på foreningsadministrationens hjemmeside: https://medlemmer.foreningsadministration.dk/Account/Login?ReturnUrl=%2F

Her kan du også ændre telefonnummer og email. Se hér for yderlig vejledning til, hvordan du ændre stamdata. Hvis du brug for hjælp til det skriv endelig til religion@htgym.dk!

Kommende kurser

Kom på kursus i minoritetsreligion i Århus 8/4 2024

Nyt fra bladet

Deadline for Religion nr 2 2024 er 1/4