Nyt fra bestyrelsen

Du er her

NYT FRA BESTYRELSEN September 2021

Kære kollegaer

Efter en god og yderst velfortjent sommerferie, håber vi i bestyrelsen, at I alle er komme godt i gang rundt på skolerne, og at vi nu er trådt ind i et nyt skoleår, hvor vi kan mødes på tværs af klasser, årgange, gå i kantinen, holde arrangementer og få gang i det, som vi er allerbedst til - nemlig at give eleverne god og spændende undervisning ude i klasselokalerne, hvor vi kan se hinanden i øjnene og høre hinanden uden en skærm og et internet mellem os.

I bestyrelsen glæder vi os rigtig meget over at skulle mødes fysisk i slutningen af september, hvor vi skal holde møde i Odense og planlægge nye kurser, både endags og næste års generalforsamlingskursus, arbejde videre med vores fagdidakti- ske udgivelse og meget andet. Det bliver dejligt at ses igen, til at være sammen og ikke tale i munden på hinanden på Teams.

Der er af og til medlemmer, der kontakter os mht. adresseskifte ved flytninger, og her vil vi gerne gøre opmærksom på, at man selv skal gå ind og ændre det på vores foreningsadministrationsside. Redaktør Sine har lagt en vejledning op for vores hjemmeside https://religionslaererforening.com, hvor du også kan finde informationer om fremtidige kurser, gamle numre af Religion – lige til at downloade til brug i undervisningen og meget andet.

Der er hvert år valg til et antal pladser (tre i ulige år, og fire i lige) i Religionslærerforeningens bestyrelse. I år skal du skrive til formanden inden d. 25. oktober, hvis du har lyst til at stille op til valg. Hvis du kunne tænke dig at høre nærmere om arbejdet i bestyrelsen, inden du beslutter dig for, om det er noget for dig, kan du også kontakte formanden, som altid gerne vil fortælle om arbejdet og besvare spørgsmål om foreningens arbejde. Vi vil altid gerne have kandidater på valg, så skriv endelig, hvis det er noget for dig. Formanden kan kontaktes på thomas.oe.thomsen33@gmail.com.

Med ønsket om et rigtig godt skoleår 21/22 til alle vores medlemmer
Thomas Thomsen, Formand

Tidligere Nyt fra bestyrelsen:

Nyt fra bestyrelsen Religion nr. 2 2021

Nyt fra bestyrelsen Religion nr 3. 2016

Nyt fra bestyrelsen Religion nr 2. 2016

Kommende kurser

Skal du til Hasseris til december?

Se mere!

Nyt fra bladet

Religion nr 4 2021 har deadline 1/11

Medlemsskab